Gå til Hovedinnhold Gå til Navigasjon

Kluge klatrer med jusstudentene

Kluge klatrer fra sjuende- til sjetteplass i årets store employer-branding undersøkelse blant jusstudentene.

Det er TNS Sifo Prospera som årlig gjennomfører en uavhengig employer-branding-undersøkelse blant jusstudentene ved UiB, UiO og UiT, som evaluerer de største advokatfirmaene i Norge på en rekke ulike områder.

Både mannlige og kvinnelige studenter rangerer Kluge på sjetteplass totalt sett.
Som del av totalscoren klatrer Kluge oppover resultatlisten i en rekke kategorier i årets undersøkelse:

  • Interessante prosjekter/klienter: fra 10. til 6. plass
  • Sosialt miljø: fra 10. til 2. plass
  • CSR: fra 6. til 4. plass

– I Kluge vokser de ansatte med faglig utfordrende prosjekter og klienter. Det er gøy å se at studentene også har fått med seg våre stadig mer høyprofilerte oppdrag og prosjekter. Spennende arbeidsoppgaver bidrar til å fostre et godt arbeidsklima, som er et annet område vi scorer svært høyt på. Vi satser på videre fremgang i neste års undersøkelse, sier Bosse Langaas, head of strategy and operations i Kluge.