Gå til Hovedinnhold Gå til Navigasjon

Serviceinnstilt resepsjonist søkes

Til vårt Bergenskontor søker vi etter en serviceinnstilt resepsjonist i en 100 % midlertidig stilling med 12 måneders varighet. Kontoret har pr. i dag 25 ansatte og arbeidstiden vil være fra kl. 08:00-16:00. Tiltredelse så snart som mulig etter 1. juli er ønskelig.


Arbeidsoppgaver:

  • Yte førsteklasses service til alle besøkende
  • Sørge for at resepsjon og møterommene til enhver tid er presentable og klargjort til møter
  • Håndtere inn- og utgående post
  • Praktisk dokumenthåndtering
  • Bistå med reisebestillinger og reiseoppgjør
  • Bistå og støtte våre advokater og juridiske assistenter ved behov
  • Ulike forefallende administrative og driftsmessige oppgaver etter behov

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Relevant arbeidserfaring er en fordel, men ikke et absolutt krav
  • Meget gode norsk og engelsk kunnskaper
  • Erfaring med Microsoft Office-verktøyene
  • Positiv, profesjonell og serviceinnstilt
  • Presis, ansvarsbevisst og nøyaktig
  • Løsningsorientert og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
  • Samarbeidsvillig og gode kommunikasjonsevner

Vi tilbyr:

  • Opplæring og oppfølgning
  • Gode betingelser
  • Dyktige kolleger i et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
  • Hyggelig og sentrale lokaler i Bergen sentrum

Spørsmål om stillingen kan rettes til Janne Felumb på telefon 414 02 588. Søknad med CV og eventuelle vitnemål/attester sendes til . Merk e-posten "Resepsjonist". Søknadsfristen er 21. mai 2017.