Serviceinnstilt resepsjonist søkes
Til vårt Bergenskontor søker vi etter en serviceinnstilt resepsjonist i en 100 % midlertidig stilling med 12 måneders varighet. Kontoret har pr. i dag 25 ansatte og arbeidstiden vil være fra kl. 08:00-16:00. Tiltredelse så snart som mulig etter 1. juli er ønskelig.

Arbeidsoppgaver:
- Yte førsteklasses service til alle besøkende
- Sørge for at resepsjon og møterommene til enhver tid er presentable og klargjort til møter
- Håndtere inn- og utgående post
- Praktisk dokumenthåndtering
- Bistå med reisebestillinger og reiseoppgjør
- Bistå og støtte våre advokater og juridiske assistenter ved behov
- Ulike forefallende administrative og driftsmessige oppgaver etter behov
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Relevant arbeidserfaring er en fordel, men ikke et absolutt krav
- Meget gode norsk og engelsk kunnskaper
- Erfaring med Microsoft Office-verktøyene
- Positiv, profesjonell og serviceinnstilt
- Presis, ansvarsbevisst og nøyaktig
- Løsningsorientert og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
- Samarbeidsvillig og gode kommunikasjonsevner
Vi tilbyr:
- Opplæring og oppfølgning
- Gode betingelser
- Dyktige kolleger i et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
- Hyggelig og sentrale lokaler i Bergen sentrum
Spørsmål om stillingen kan rettes til Janne Felumb på telefon 414 02 588. Søknad med CV og eventuelle vitnemål/attester sendes til . Merk e-posten "Resepsjonist". Søknadsfristen er 21. mai 2017.